ORGANIZATOR

Evention

Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych na rynku ICT. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów ICT.

PARTNERZY MERYTORYCZNI

AB Initio

Ab Initio Software is a high performance data processing development and execution technology platform used by some of the world’s largest and most complex companies to build and run large-scale, complex data processing systems. Ab Initio pioneered high performance computing in the early 1990’s and has led the crowd ever since. At Ab Initio we take a unique approach to everything that we do; at a technology level we engineer all our products ourselves, this means that all our technology tightly integrates, shares a common look-and-feel, and importantly is built on a rock-solid high performance foundation that we have been evolving for over 20 years; beyond technology at a customer level we focus all our efforts on ensuring that every customer is a successful customer with our technology, this unique approach allows us to build enduring successful long term relationships with each and every customer of Ab Initio. Today Ab Initio’s product suite is used right across the spectrum of data processing from batch systems to low latency real-time systems, analytical to operational systems, running at the heart of many companies across all industry verticals from banking to e-commerce, telecommunications to insurance, retail to government and healthcare. These systems range from data warehousing to data quality, web services to big data, fuzzy matching to data governance.

Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise to wiodąca firma technologiczna, która umożliwia klientom szybciej osiągać więcej. W skład najbardziej kompleksowego portfolio produktów na rynku – obejmującego rozwiązania od chmury przez centrum danych do aplikacji dla środowisk biurowych – wchodzą technologie i usługi pomagające klientom na całym świecie zwiększać efektywność, produktywność i bezpieczeństwo IT. HPE Software oferuje szerokie spektrum oprogramowania infrastrukturalnego i bezpieczeństwa, w tym również zapewniającego odpowiedni poziom zarządzania informacją oraz zabezpieczenia i pseudonimizacji danych zgodnie z wytycznymi GDPR/RODO.

Promity

Promity jest firmą doradczo-informatyczną, działającą od 2009 roku.
Naszą misją jest wspieranie firm w osiąganiu sukcesów biznesowych przy pomocy rozwiązań informatycznych z zakresu:
1.  Promity Data Services – usługi w obszarze Business Intelligence oraz Big Data z wykorzystaniem algorytmów uczenia maszynowego.
2.  Promity Software – dedykowane aplikacje dla biznesu, obejmujące m.in. rozwiązania wspierające działanie organizacji IT, monitorowanie obiektów, analitykę finansową oraz obsługę i zarządzanie urządzeniami w obrębie rozwiązań klasy IoT.
3.  Promity Consulting – wspiera przeprowadzanie istotnych zmian organizacyjnych, w tym optymalizację kosztów ze szczególnym uwzględnieniem środowiska IT i realizowanego portfela projektów, zarządzanie dostawcami oraz rozwój kompetencyjny i procesowy organizacji w obszarach Architektury Korporacyjnej, Agile i DevOps.
4.  Promity Akademia – świadczy usługi szkoleniowe z obszaru zarządzania i technologii informatycznych.
Promity jest Złotym Partnerem firmy Talend, jednego ze światowych liderów w obszarze przetwarzania i analityki danych. Jesteśmy także partnerem firm VersionOne (lider narzędzi Agile) oraz Sparx Systems. Jako jedna z pierwszych organizacji w Polsce zostaliśmy członkiem forum ArchiMate® w The Open Group.
Szczególnymi obszarami naszych zainteresowań i kompetencji są rozwiązania wykorzystujące techniki sztucznej inteligencji (Machine Learning/Deep Learning) oraz z zakresu Zrobotyzowanej Automatyzacji Procesów.
W ujęciu branżowym nasze największe projekty dotyczyły lub dotyczą sektora finansów publicznych, sektora bankowo-ubezpieczeniowego, sektora handlu detalicznego oraz branży medycznej.
Realizujemy także działalność w zakresie badań i rozwoju (B+R). Są to zarówno prace własne (wewnętrzne), jak i zlecane przez naszych Klientów.

SAS Institute

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej i technologii Data Management oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 83 000 firm i instytucji w 150 krajach, w tym 94 przedsiębiorstwa z pierwszej setki listy 2016 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia ponad 14 000 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 roku i jest wiodącym dostawcą analityki biznesowej. Rozwiązania SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej.

MECENASI

EY

Firma EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Na całym świecie EY zatrudnia ponad 212 000 pracowników, których łączą wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom wysokiej jakości usług. Misją EY jest ciągłe usprawnianie rzeczywistości wyrażające się w haśle „Building a Better Working World”. Firma pomaga swoim pracownikom, klientom i społecznościom, w których funkcjonuje wykorzystać ich potencjał.
EY ma biura w ponad 150 krajach dzięki czemu może wspierać klientów w niemal każdym zakątku świata. W Polsce ma ponad 1800 specjalistów pracujących w 7 biurach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Na lokalnym rynku EY wielokrotnie nagradzano tytułami najlepszej i najskuteczniejszej firmy doradztwa podatkowego wg. rankingu Dziennika Gazety Prawnej. Firma wygrywała również Ranking Audytorów Rzeczpospolitej.
 

Findwise

FINDWISE – firma konsultingowa założona w 2005 w Goteborgu przez zespół ekspertów z branży technologii wyszukiwania. Tworzy rozwiązania z użyciem systemów wyszukiwawczych, do stosowania zarówno wewnątrz firm (intranet), jak i w Internecie. Posiada wysokie kompetencje w zakresie technologii wyszukujących oraz dziedzin pokrewnych, ściśle z nimi związanych, takich jak: przetwarzanie języka naturalnego, zarządzanie informacją, zarządzanie wiedzą, user experience (UX) i Big Data. Findwise wykorzystuje różnorodne platformy technologiczne, takie jak: Microsoft (SharePoint oraz FAST Search), Google GSA, Autonomy IDOL, IBM ICA/OmniFind, LucidWorks, Apache Lucene/Solr (Open source), Oracle, Exalead, Splunk oraz inne – w zależności od potrzeb danego klienta. Rozwiązania wdrażane przez Findwise poprawiają efektywność pracy, poszerzają zakres dostępu do wiedzy oraz znacznie usprawniają współpracę w wielkich, dużych i małych organizacjach. Do klientów Findwise w Polsce należy PGNiG TERMIKA SA, KGHM oraz Volvo IT. Na świecie Findwise świadczy usługi dla podmiotów z sektora przemysłowego (Saab, Scania, Volvo, Husqvarna, SKF, SCA), finansowego (SEB, Swedbank, Nordea), telekomunikacyjnego (Ericsson, Telia, Telenor), administracji (Sida – Swedish International Development Cooperation Agency, Region SKANE, Landstinget i Jönköpings Iän, Goteborg Stadt, Västra Götalandsregionen), handlu (Ikea, ICA), ecommerce (Komplett), wydawnictw (NORDJYSKE.DK, Norsteds Juridik, Infomedia, Mktmedia, Karnov Group), uczelni (Chalmers, Uppsala Universitet), firm usługowych (Securitas) oraz szwedzkiej armii (Forsvarsmakten).
Biura Findwise mieszczą się w Szwecji, Danii, Norwegii, Polsce (od 2011 r.) i Australii. Dodatkowe informacje znajdują się pod adresem www.findwise.com

ValueTank

ValueTank jest polską firmą doradczą, specjalizującą się w zagadnieniach wykorzystania informacji w biznesie. Od ponad 13 lat z sukcesem wspieramy największe przedsiębiorstwa w Polsce i Europie w obszarach analityki danych (wszystkie sektory rynku), planowania i budżetowania (ubezpieczenia, farmacja, retail), zarządzania danymi referencyjnymi (retail) oraz Data Governance (bankowość, sektor publiczny, telekomunikacja). Jesteśmy praktykami!

PATRONI

ArchitekturaKorporacyjna.pl

Serwis ArchitekturaKorporacyjna.pl jest niekomercyjną inicjatywą, która ma na celu upowszechnianie koncepcji architektury korporacyjnej wśród polskich organizacji – zarówno firm jak i instytucji sektora publicznego. Pierwsza wersja serwisu powstała w sierpniu 2008 r. Po ponad trzech latach jej funkcjonowania – w grudniu 2011 r. przygotowana została jego nowa odsłona. Od lutego 2013 roku za rozwój serwisu odpowiada Ośrodek Studiów nad Cyfrowym Państwem. Redaktorem serwisu jest Prof. dr hab. Andrzej Sobczak – kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyrektor Ośrodka Studiów nad Cyfrowym Państwem.

Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA

Założony w 1919 r. Chartered Institute of Management Accountants (Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA) jest czołową i jednocześnie największą światową organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny rachunkowości zarządczej. CIMA zrzesza ponad 232 000 członków i studentów ze 184 krajów, którzy zajmują kluczowe stanowiska w świecie biznesu. Członkowie i studenci CIMA pracują w przemyśle, handlu, sektorze publicznym i organizacjach non-profit. CIMA ściśle współpracuje z pracodawcami i sponsoruje nowatorskie badania, nieustannie aktualizując swoją ofertę kwalifikacji profesjonalnych i ustawicznego kształcenia zawodowego oraz ustanawiane przez siebie wymogi doświadczenia zawodowego. Dzięki temu Instytut pozostaje najchętniej wybieranym przez pracodawców dostawcą usług edukacyjnych wspierających rekrutację liderów biznesu wykształconych w zakresie finansów liderów biznesu. Profesjonalizm i etyka to wartości leżące u podstaw działalności CIMA, a każdy członek i słuchacz Instytutu zobowiązany jest do przestrzegania niezawodnych standardów. Taki model działania łączy uczciwość, wiedzę i doświadczenie z przemyślaną wizją rozwoju.

DAMA International

DAMA International Data Management Association is the premier non-profit and vendor-independent support, education and networking organisation for data management professionals providing access to industry best practice and developmental resources. Members cover the full range of the professional spectrum from CDO to those just starting their career, from business led data governance to technical DBA, and have the will and intent to share their knowledge while continuing to learn the industry and each other. The DAMA Data Management Body of Knowledge (DMBoK) is the leading best practice resource in the field and the textbook syllabus for the Certified Data Management Professional (CDMP) globally recognised qualification providing the most comprehensive coverage of all aspects of the Data Management field.

Informacja Zarządcza

Informacja Zarządcza to nowy dwumiesięcznik pełny funkcjonalnej wiedzy, dzięki której Czytelnik szybko nauczy się budować własne narzędzia raportowania i budżetowania oraz pobierać, tworzyć i zarządzać bazami danych SQL. Skupiamy się na praktyce – pokazujemy, jak profesjonalnie i czytelnie budować zaawansowane wizualizacje informacji zarządczej w przedsiębiorstwie. Informacja Zarządcza jest doskonałym źródłem wiedzy dla controllerów, pracowników działów analiz i raportowania czy osób zajmujących się planowaniem sprzedaży i kosztów w firmie.
Co dwa miesiące prezentujemy użyteczną wiedzę z zakresu informacji zarządczej. Nasi autorzy to praktycy branży – profesjonaliści, którzy chętnie dzielą się przykładami rozwiązań stosowanymi w ich własnych przedsiębiorstwach.
Chcemy aby nasz magazyn był „elementarzem” dla:
  • controllerów finansowych
  • pracowników działów analiz i raportowania
  • pracowników działu controllingu i księgowości
  • osób zajmujących się planowaniem sprzedaży i kosztów w firmie
  • osób poszukujących rozwiązań w formie dostępnych na rynku platform BI i Big Data.

ITWIZ

ITwiz to serwis poświęcony tematyce z pogranicza biznesu i IT. Wychodząc poza utarte schematy wprowadzamy podział funkcjonalny na działy skierowane do osób zarządzających działami IT, przedstawicieli działów biznesowych, szefów projektów, deweloperów i innych osób z branży IT. Informujemy, pokazujemy rozwiązania typowych problemów, podsuwamy pomysły.