Występują 2015


GOŚĆ SPECJALNY

Martin White

Założyciel i partner zarządzający firmy doradczej Intranet Focus Ltd.


Jest doświadczonym konsultantem w obszarach strategii zarządzania Informacją i enterprise search. Jest wykładowcą na brytyjskich uczelniach wyższych i członkiem British Computer Society oraz amerykańskiej organizacji Association for Computing Machinery. Występuje na wielu międzynarodowych konferencjach.

Na konferencji ZIP 2015 będzie mówił o dojrzałości informacyjnej przedsiębiorstw – o tym, co w zakresie zarządzania danymi i informacją oraz strategii firm w tym obszarze odróżnia najlepszych od przeciętniaków i dlaczego to właśnie ten obszar będzie coraz bardziej decydował o przewadze rynkowej firm.

PRELEGENCI

Mirosław Andziak

Założyciel i Dyrektor Generalny firmy InfiniteDATA.


Posiada 15 letnie doświadczenie w dostarczaniu systemów klasy Enterprise Analytics, Business Intelligence i Data Warehouse w dużych międzynarodowych organizacjach jak Gillette, Procter & Gamble, Nokia.

W latach 2012-2015 był Country Executive w roli Dyrektora Professional Services firmy Teradata w Polsce. Wcześniej pełnił wiele funkcji managerskich w firmach Hewlett-Packard i Procter & Gamble.
Absolwent Politechniki Gdańskiej oraz École Supérieure de Commerce de Rouen.

Grzegorz Bartler

Dyrektor Departamentu Business Intelligence, Polkomtel i Cyfrowy Polsat


Grzegorz Bartler z obszarem Business Intelligence związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Przez ponad 15 lat poznawał obszar BI jako dostawca rozwiązań dla sektora publicznego (NBP), bankowego (Bank Handlowy), ubezpieczeniowego (PZU), energetycznego oraz telekomunikacyjnego (Play, Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Dialog, Polska Telefonia Cyfrowa) i Polkomtela.

Zajmował się szerokim spektrum rozwiązań z obszaru BI – hurtowniami danych, systemami raportowania i MIS, systemami analitycznego CRM (wprowadzając m.in. jedno z pierwszych na rynku polskim rozwiązań wspierających zarządzanie churn), systemami do zarządzania kampaniami marketingowymi i innymi rozwiązaniami z obszaru wykorzystywania informacji zgromadzonej w danych. U jednego z dostawców rozwiązań BI odpowiadał za rozwój obszaru analitycznego CRM dla klientów w Polsce i na świecie.

Od 5 lat pracuje po „drugiej stronie” w Polkomtel dbając o to, aby rozwiązania BI skutecznie wspierały realizację strategii organizacji i osiąganie celów biznesowych. Od grudnia 2014 odpowiada również za obszar Business Intelligence w Cyfrowym Polsacie.

Niezależnie od tego, po której stronie pracuje jego mottem jest - „klient ma być zadowolony”.
Przemysław Biecek

Kierownik Sekcji Modelowania Statystycznego ICM UW, Współzałożyciel SmarterPoland.pl


Zawodowo zajmuje się analizą statystyczną danych o dużej złożoności i danych o dużym wolumenie. Razem z zespołem w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego przetwarza gigabajty danych by dowiedzieć się dlaczego niektóre nowotwory dają się leczyć a inne nie. W pracy z danymi ceni grafikę statystyczną pozwalająca na efektywne wyszukiwanie wzorców, weryfikacje hipotez i zależności w danych jak i komunikowanie tych wzorców i zależności innym osobom. Jest też członkiem zarządu Fundacji Naukowej SmarterPoland.pl, której celem jest promocja statystycznego sposobu myślenia o otaczającym nas świecie.
Andrzej Burzyński

Data Quality Manager, Raiffeisen Bank Polska


Elektronik, informatyk, ekonomista od ponad 20 lat związany z sektorem bankowym (PBK S.A., BPH S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.). Dyplomowany Pracownik Bankowy, absolwent ECB The European Fundation Certificate in Banking (EFCB).

Doświadczenie bankowe ugruntowane wiedzą zdobytą w Szkole Głównej Handlowej pozwoliło połączyć zainteresowania informatyczne z biznesem bankowym. Współpracował przy tworzeniu centralnej hurtowni danych, Systemu Informacji Zarządczej, Systemu raportowania zarządczego i obligatoryjnego, a także nowoczesnej koncepcji BI Competence Center. Od wielu lat zainteresowany zagadnieniami jakości danych w systemach informatycznych, zbudował i z powodzeniem kierował Zespołem Zarządzania Jakością Danych w BPH S.A.

W Raiffeisen Polbank SA od 2006 roku odpowiedzialny za stworzenie i wdrażanie strategii Data Quality Management w zakresie MIS i Basel II. W ramach BI Competence Center Raiffeisen Polbank kieruje Zespołem Zarządzania Jakością Danych odpowiedzialnym za utrzymanie najwyższej jakości danych w systemach informatycznych połączonego Banku.
Zbigniew Finfando

Prezes Zarządu BSSG


Zbigniew Finfando jest prezesem zarządu firmy BSSG. Od 1995 roku pomaga użytkownikom biznesowym korzystać z systemów informatycznych. W tym czasie doradzał klientom z listy 500 największych firm w Polsce, jak wdrożyć oprogramowanie SAP BusinessObjects. Realizując projekty, zauważył jak wielką rolę pełni wsparcie ekspertów, którzy potrafią spełniać niestandardowe i nieszablonowe oczekiwania użytkowników. W 2008 roku, widząc na rynku lukę biznesową, założył firmę BSSG, której eksperci łączą technologie Business Intelligence z Knowledge Management i Data Governance oraz wysokiej jakości usługami i wsparciem. Dzięki temu klienci otrzymują kompleksowe, dedykowane rozwiązania wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych. Pod jego nadzorem, w 2012 roku powstało autorskie rozwiązanie łączące w sobie najlepsze cechy systemów klasy Data Governance i Knowledge Management o nazwie BSSG BIKS, które pomaga uporządkować i zarządzać danymi biznesowymi z różnych systemów i baz.
Dariusz Flisiak

Dyrektor Departamentu Enterprise Data Management, Bank BPH


Dariusz specjalizuje się w zarządzaniu informacją w przedsiębiorstwach, analityce biznesowej, informatycznych systemach analitycznych oraz zarządzaniu wynikami i efektywnością. Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w tych obszarach zdobyte w konsultingu biznesowym i technologicznym na międzynarodowych projektach dla klientów sektora finansowego, telekomunikacyjnego, produkcyjnego i publicznego.
Przemysław Gamdzyk

Meeting Designer oraz prezes w spółce Evention.


Przez lata dziennikarz i redaktor specjalizujący się w obszarze tematycznym ICT w perspektywie biznesowej, technologicznej, organizacyjnej i ludzkiej. Był redaktorem Computerworld. Współpracował z Polityką i Rzeczpospolitą. Później zajął się rozwojem biznesu. Zawsze za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w świecie Internetu czy w formie fizycznych spotkań. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych.

W ciągu kilku lat budował biznes konferencyjny IDG Business Media, był także dyrektorem programów dla kadry kierowniczej w wydawnictwie IDG Poland. Członek Rady Fundacji „Instytut Mikromakro” – ThinkTanku, którego był założycielem. Aktualnie Prezes spółki wyspecjalizowanej w organizacji skutecznych wydarzeń biznesowych. Łącznie blisko 20 letnie doświadczenie w działalności w obszarze mediów rynku teleinformatycznego. Łączy ścisłe wykształcenie i umysł analityczny z szerokim obszarem zainteresowań i wiedzy oraz głębokim szacunkiem dla humanistyki.

Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – uczeń prof. Władysława Turskiego. Ukończył studia podyplomowe „Komunikacja społeczna” organizowane przez Instytut Badań Literackich PAN i Fundację Upowszechniania Nauk. Uczestniczył w szeregu szkoleń i warsztatów, doskonalących kompetencje menedżerskie, umiejętności prowadzenia projektów i sztukę wystąpień publicznych czy wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej i interaktywnych przekazów marketingowych.
Andrzej Gontarz

Wiceprezes Fundacji Instytut Mikromakro


W latach 90. kierował Ośrodkiem Informacji i Dokumentacji Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski w Warszawie pełniąc jednocześnie funkcję pełnomocnika dyrektora ds. informatyzacji. Współtwórca pierwszych polskich serwisów internetowych i baz danych poświęconych kulturze, autor analiz na temat polityki kulturalnej samorządów lokalnych w Polsce. W latach 2004-2006 wykładał w Instytucie Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od 2007 r. wykłada w Studium Podyplomowym „Społeczeństwo Informacyjne” na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współautor książki „Zarządzanie problemami i projektami w nowoczesnej organizacji” (2006). Współautor scenariuszy rozwojowych Polski w ramach Narodowego Programu Foresight „Polska 2020” – Technologie informacyjne i komunikacyjne (2008). Od roku 2000 do 2013 dziennikarz tygodnika "Computerworld”. Z wykształcenia kulturoznawca. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Krzysztof Gwardys

Prezes Promity


Kilkuletnie doświadczenie w obszarach architektury korporacyjnej, ładu i architektury danych oraz budowy oprogramowania w wielu dużych organizacjach z sektora finansowego, telekomunikacyjnego, energetycznego i publicznego.

Na co dzień zajmuje się rozwojem oprogramowania i architekturą rozwiązań przetwarzających duże wolumeny danych, w tym danych nieustrukturyzowanych.
Wspierał łączenie różnych "światów" w organizacji, w szczególności: biznesu i IT, zarządzania i architektury, budowy oprogramowania i jego utrzymania.
Obecnie jest Prezesem firmy Promity.

Posiada certyfikaty: COBIT, COSMIC, ITIL, Machine Learning, MBA, PRINCE2, TOGAF.
Jerzy Mikosz

Dyrektor Finansowy Grupy FamiCord


Dyrektor finansowy grupy FamiCord, europejskiego lidera w dziedzinie pozyskiwania i stosowania komórek macierzystych. Prezes spółki FamiCord AG w Zurychu. Specjalizuje się w strukturyzacji szybko rosnących firm, w szczególności zapewnieniu ich przejrzystości finansowej dla inwestorów. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. wdrożenia systemów ERP, zarządzanie finansami (w tym modele BPO i SSC), oraz projekty w zakresie interpretacji standardów rachunkowości i prawa podatkowego w wielu krajach. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Mariusz Kłys

Zastępca Dyrektora Departamentu Danych, Alior Bank


Manager z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań raportowych w obszarze Hurtowni Danych i narzędzi klasy BI. Doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowo-informatycznych oparte na szerokiej wiedzy specjalistycznej z zakresu metodologii i rachunkowości zarządczej.

W latach 2003-2008 uczestniczył w budowie centralnej hurtowni danych w Banku BPH oraz był odpowiedzialny za rozwój MIS w zakresie metodologii. Od 2008 zatrudniony w Alior Banku, ostatnio na stanowisku Zastępcy Dyrektora Departamentu Danych, odpowiada za budowę korporacyjnej hurtowni danych począwszy od warstwy ekstraktów, ETL, modelu hurtowni danych, warstwy data martów, a skończywszy na warstwie raportowej.
Izabela Kowalczuk-Pakuła

radca prawny, szef praktyki ochrony danych osobowych i prywatności w warszawskim biurze Bird & Bird


Ekspert w dziedzinie ochrony prywatności i danych osobowych. Doradza również w zakresie prawa ochrony konsumentów oraz prawa własności intelektualnej. Obsługuje wiodące przedsiębiorstwa z wielu sektorów gospodarki. Wspiera firmy w strategicznych decyzjach dotyczących ochrony danych osobowych, prywatności i tajemnic handlowych. Doradza przedsiębiorstwom w tworzeniu modeli biznesowych zgodnych z prawem ochrony danych osobowych i prywatności, przeprowadza audyty w tym zakresie oraz opracowuje rozwiązania minimalizujące ryzyka. Reprezentuje klientów przed GIODO. Pracuje przy licznych projektach związanych z międzynarodowym transferem danych, cloud computingiem, outsourcingiem, wdrażaniem wiążących reguł korporacyjnych czy przetwarzaniem danych w ramach HR. Doradza również dostawcom usług świadczonych drogą elektroniczną. Posiada bogate doświadczenie w sprawach dotyczących praw konsumentów, prawa nowych technologii oraz prawnych aspektów reklamy i promocji, w tym gier hazardowych. Prowadzi karne i cywilne postępowania związane z ochroną praw własności intelektualnej, w szczególności znaków towarowych i wzorów przemysłowych. Doradza również w kwestiach związanych ze zwalczaniem nieuczciwej konkurencji. Arbiter Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Autorka licznych szkoleń poświęconych ochronie danych osobowych i prywatności oraz wielu publikacji w tym zakresie.
Robert Lejnert,

HP


Związany z HP od wielu lat. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów, koncentrując się obecnie na sektorze publicznym i finansowym oraz na projektach wykorzystujących masowe przetwarzanie danych i informacji. Posiada rozległą wiedzę na temat rozwiązań technicznych HP w dziedzinach takich, jak: składowanie i zabezpieczenie danych, archiwizacja oraz szeroko rozumiana wirtualizacja zasobów IT.
Marek Niziolek

Dyrektor IT Grupa Chemiczna Synthos


Odpowiedzialny za wypracowanie strategii IT oraz wdrożenie zintegrowanego systemu ERP i pełną integrację a następnie automatyzację grupy przy użyciu nowoczesnych narzędzi IT.

Wcześniej projektant sieci komputerowych, kierownik projektu wdrożeń infrastruktury oraz tworzenia i wdrażania dużych systemów aplikacyjnych. Ostatecznie Dyrektor ds. Realizacji Projektów IT sektora przemysłowego w firmie Sygnity.

Pasjonat innowacji, tworzenia i rozwoju sprawnych organizacji. Miłośnik gór w wielu postaciach – od wędrówek po Beskidach począwszy, poprzez wspinaczkę skałkową, biegi trail i rowerowe wycieczki górskie, aż po wejścia alpinistyczne na najwyższe szczyty Europy.
Tomasz Piwowarski

Dyrektor Departamentu Inspekcji Bankowych i Instytucji Płatniczych i Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo - Kredytowych w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego


Absolwent Szkoły Głównej Handlowej – kierunek Finanse i Bankowość. W latach 2000 – 2008 – pracownik Biura Inspekcji w Generalnym Inspektoracie Nadzoru Bankowego oraz Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (od stycznia 2008 r.). W ramach przeprowadzanych inspekcji w bankach kierował obszarami jakości aktywów oraz ryzyka rynkowego. Uczestniczył w pracach Zespołu Roboczego ds. wdrożenia Nowej Umowy Kapitałowej oraz Zespołu Roboczego ds. opracowania zasad przeprowadzania oceny wniosków banków o stosowanie metod zaawansowanych na potrzeby adekwatności kapitałowej. Kierował zespołami oceniającymi wnioski banków o stosowanie metod zaawansowanych na potrzeby adekwatności kapitałowej. Od października 2008 r. Zastępca Dyrektora Departamentu Audytu Wewnętrznego w BRE Banku SA, odpowiedzialny za obszar zarządzania ryzykiem, finansów oraz kontroli wewnętrznej. Od stycznia 2012 r. Dyrektor Departamentu Inspekcji Bankowych i Instytucji Płatniczych i Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo - Kredytowych w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego.
Mateusz Potempa
Konsultant EY w Dziale Doradztwa Informatycznego

Prowadzi projekty dla wiodących spółek z sektora bankowego i usług finansowych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z architekturą korporacyjną oraz nadzorem nad danymi (Data Governance). Brał udział w realizacji projektów dotyczących tworzenia strategii IT, architektury rozwiązań oraz implementacji rozwiązań klasy Business Intelligence. Absolwent Wydziału Informatyki i Komunikacji Uniwersytety Ekonomicznego w Katowicach na specjalności Informatyka i Ekonometria.
Prof. Andrzej Sobczak

Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie


dr hab. Andrzej Sobczak, Profesor Szkoły Głównej Handlowej, od kilku lat swoje zainteresowania naukowe i eksperckie koncentruję wokół problematyki architektury korporacyjnej oraz strategicznego zarządzania IT. Obecnie skupiam się na zastosowaniu tych koncepcji do: zarządzania dużymi programami transformacyjnymi, koordynacji realizacji portfeli projektów, wdrażania idei cyfrowego państwa oraz budowy inteligentych miast.
Tomasz Sobczak

Konsultant w polskim oddziale szwedzkiej firmy Findwise.


Przede wszystkim zajmuje się dostarczaniem rozwiązań opartych o technologię wyszukiwania i przetwarzania danych niestrukturalnych. Na co dzień pracuje z tematami związanymi z dostępem do informacji, wyszukiwarkami korporacyjnymi, oprogramowaniem open source (m.in. Lucene, Solr, Elasticsearch, Hadoop).
Tomasz jest założycielem oraz organizatorem warszawskiej grupy dyskusyjnej poświęconej technologiom wyszukiwania oraz tematom pokrewnym: http://www.meetup.com/es-warsaw/
Sławomir Soszyński

CIO w firmie OSTC.


Global CTO/CIO. Entrepreneur. Skipper. Quantum Physicist. Creative, results driven Technology Executive with substantial experience designing, leading, and implementing a broad range of corporate growth and realignment initiatives. Proven history of leading successful IT Strategy, Enterprise Architecture, Innovations, Business Development, Information Security and Operational services, including direct responsibility for multi-million dollar P&L within complex environments. An experienced IT Leader managing and developing international teams of professionals and operating at Board-level Executive Committee within Financial, Banking, Insurance and Energy sectors. Acting as agent of change by identifying strategic needs, defining solutions, leading transformation and gaining support from stakeholders at all levels.
Grzegorz Stępniak

Dyrektor Zarządzający Pion Informatyki i Telekomunikacji, Poczta Polska S.A
Krzysztof Swaczyński

Manager EY odpowiedzialny za rozwój usług w obszarze Digital Transformation w regionie CSE oraz w Polsce

Od ponad 5 lat związany z EY, od 10 zaangażowany w architekturę IT. Obecnie pełni funkcję menedżera zespołu zajmującego się m.in. wdrożeniami Data Governance w największych polskich organizacjach.
Prowadzi projekty związane z definiowaniem, wdrażaniem i nadzorem nad architekturą korporacyjną oraz architekturą systemów informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem architektury danych. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących zarządzania informacją na poziomie strategicznym i operacyjnym. Ma bogate międzynarodowe doświadczenie praktyczne we wdrażaniu rozwiązań informatycznych, organizacji obszaru IT, jak również w doradztwie w obszarze architektury korporacyjnej i informatycznej m.in. w branży ubezpieczeniowej, bankowości, przedsiębiorstwach sektora energetycznego, telekomunikacyjnego oraz organizacjach sektora publicznego. Najczęściej pełnił w tych projektach rolę głównego architekta i kierownika projektu w częściach dotyczących analizy dojrzałości architektury i definiowania kierunków zmian mających na celu dostosowanie organizacji i jej obszaru IT do potrzeb wynikających ze strategii biznesowej i otoczenia organizacji. Jest członkiem AEA (The Association of Enterprise Architects) i aktywnie uczestniczy w pracach rozwojowych nad ulepszaniem ram architektonicznych TOGAF w ramach Architecture Forum prowadzonego przez The Open Group.
Elżbieta Syropiatko

Doradca (IT/Biznes), Specjalista ds. jakości informacji, analityk ELAS


Ekspert ds. jakości informacji, budowy systemów informacyjny/informatycznych, analityk biznesowy, lider merytoryczny i kierownik. Uczestnik wielu kluczowych projektów informatyczno-organizacyjnych (m.in. KSI ZUS, CEPiK), w różnorodnych organizacjach i branżach (banki, ubezpieczenia, handel, telekomunikacja, reklama, produkcja, administracja państwowa).
Grzegorz Turniak

Executive Director BNI Polska Warsaw


Niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager - SAP Polska, Managing Director - Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-204 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim "Alchemia Kariery", z Romanem Wendtem "Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują" i z Witoldem Antosiewiczem "Praktyczny poradnik networkingu".
Marek Wilczewski

Dyrektor Biura Zarządzania Informacją Grupa PZU
Paweł Wróblewski

Szef polskiego oddziału Findwise.


Absolwent Wydziału Matematyki i Nauk informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku swojej kariery zawodowej zajmuje
się systemami wyszukiwania i analizy danych. Jest zafascynowany najnowszymi osiągnięciami z zakresu przeszukiwania informacji i ewolucji technologii internetowych. Swoje zafascynowanie stara się przełożyć na budowanie rozwiązań pozwalających na łączne wyszukiwanie i analizę danych tekstowych i strukturalnych, charakteryzujących się wysoką wydajnością i innowacyjnością. Stara się promować nowe ujęcie systemów klasy Business Intelligence czy tzw. Big Data, włączając w nie dane tekstowe i analizy lingwistyczne. Od 2012 roku odpowiada za polski oddział szwedzkiej firmy Findwise, wcześniej pracowałem dla Asseco Poland, ABG, Acsys BSC.
Damian Worsdall

Technical Account Manager, Ab Initio


Damian has an extensive career spanning three decades in the data management, BI, and analytics domains. He has worked variously as an Oracle DBA, a PL/SQL developer, a Business Objects consultant, an Enterprise Architect, and managing consultant within numerous financial services and telecommunications organizations around the globe, as well as running his own consulting practice for eight years.
Damian is in his eighth year with Ab Initio, and currently has responsibility for international pre-sales, as well being directly responsible for the technical relationship with a number of Ab Initio's blue-chip customers.
Mateusz Żak

Konsultant SAP Master Data w zespole Global Master Data Governance and Quality w firmie Ecolab Inc (w ramach ECOLAB Services Poland)


Jako analityk Data Governance byl odpowiedzialny za zarzadzanie danymi Global Master Data (Material,Customer,Vendor) oraz stworzeniem systemu monitorowania jakosci tych danych (Master Data KPI's). Wczesniej zajmowal sie tworzeniem raportow biznesowych dotyczacych sprzedazy (w systemie SAP), gdzie zetknal sie z bardzo wieloma problemami jakosci danych oraz ich ochrony. Obecnie pracuje w projektach wdrozeniowych systemu SAP, gdzie zajmuje sie migracja danych pomiedzy systemami i integracja danych z poszczegolnych fabryk z korporacyjnym ERP oraz czynnym udzialem w projektach usprawniajacych jakosc danych wewnatrz firmy.

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij