Grzegorz Bartler

Obszarem Business Intelligence związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Przez ponad 15 lat poznawał obszar BI jako dostawca rozwiązań dla sektora publicznego (NBP), bankowego (Bank Handlowy), ubezpieczeniowego (PZU), energetycznego oraz telekomunikacyjnego (Play, Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Dialog, Polska Telefonia Cyfrowa) i Polkomtela. Zajmował się szerokim spektrum rozwiązań z obszaru BI – hurtowniami danych, systemami raportowania i MIS, systemami analitycznego CRM (wprowadzając m.in. jedno z pierwszych na rynku polskim rozwiązań wspierających zarządzanie churn), systemami do zarządzania kampaniami marketingowymi i innymi rozwiązaniami z obszaru wykorzystywania informacji zgromadzonej w danych. U jednego z dostawców rozwiązań BI odpowiadał za rozwój obszaru analitycznego CRM dla klientów w Polsce i na świecie. Od 5 lat pracuje po „drugiej stronie” w Polkomtel dbając o to, aby rozwiązania BI skutecznie wspierały realizację strategii organizacji i osiąganie celów biznesowych. Od grudnia 2014 odpowiada również za obszar Business Intelligence w Cyfrowym Polsacie.

Niezależnie od tego, po której stronie pracuje jego mottem jest – „klient ma być zadowolony”.

Stanowisko:
Business Intelligence Department Director
Firma/Instytucja:
Polkomtel i Polsat Cyfrowy