Występują 2014


GOŚĆ SPECJALNY

PRELEGENCI

Grzegorz Bartler

Polkomtel
Dominik Batorski

Interdyscyplinarne Centrum Modelowania na Uniwersytecie Warszawskim oraz SmartNet Research&Solutions

Socjolog, adiunkt w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim, współautor badań Diagnoza społeczna oraz Cyfrowa gospodarka. Zajmuje się badaniem zmian społecznych i gospodarczych związanych z upowszechnieniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, a także sposobów korzystania z technologii i zachowań użytkowników. Specjalizuje się również w badaniach sieci społecznych, oraz procesów zachodzących w sieciach, takich jak dyfuzja innowacji czy wpływ społeczny.
Zakładał i rozwijał dział business intelligence w Gadu-Gadu. Jest założycielem firmy SmartNet Research & Solutions i współtwórcą Sotrender’a narzędzia analitycznego do monitoringu i optymalizacji marketingu w mediach społecznościowych.
Janusz Bogaciński

kierownik Zespołu Financial Services Business Intelligence (FS BI) PWC

Od 19 lat specjalizuje się w szeroko pojętym konsultingu Business Intelligence dla instytucji finansowych. Zrealizował wiele projektów BI, w tym projektów budowy i wdrożenia hurtowni danych, korporacyjnych modeli danych i systemów informacji zarządczej, w Polsce i Europie
.
Ostatnio wspiera szereg banków przy wdrażaniu zarządzania architekturą i jakością danych w celu spełnienia wymogów Rekomendacji D wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Uczestniczy w globalnej wymianie wiedzy dotyczącej tematyki Big Data i Information Management w ramach PwC.
Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, gdzie studiował Organizację i Zarządzanie ze specjalnością Przemysłowe Systemy Informatyczne
Jarosław Chrupek

Global Data Manager (Corporate Services) Global Process Owner, Corporate MDM, British American Tobacco

Finansista z dużym doświadczeniem pracy w branżach FMCG i IT. Członek organizacji The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). Z wykształcenia księgowy zarządczy – w 2005 r. został pierwszym Polakiem z tytułem FCMA brytyjskiego instytutu CIMA (the Chartered Institute of Management Accountants) z 25-letnim stażem biznesowym.

Większość życia zawodowego poświęcił pracy w dziale finansów – najpierw w firmie International Computers Limited, a później, jako dyrektor finansowy w Softbank SA. Od 2000 roku związany z British American Tobacco w Polsce i za granicą. W 2007 roku w ramach wewnętrznego projektu przeniósł się do działu IT i nowej komórki Business Information, gdzie był zaangażowany od samego początku w budowanie struktur związanych z zarządzaniem danymi i informacjami. W latach 2009-2011 budował podwaliny nowoczesnego system zarządzania danymi podstawowymi i kontrolą jakości danych w dziale Finansowym. Obecnie prowadzi zespół wdrażający procesy i narzędzia MDM w ramach globalnego wdrożenia jednolitej platformy SAP w British American Tobacco. ‘W swojej pracy zawsze kieruję się racjonalnością podejścia, ale i dbałością o nadrzędne dobro firmy – dane są własnością firmy w równej mierze, co marki czy maszyny, i wymagają podobnego traktowania, by przynosiły firmie korzyści.
Waldemar Cichacz

Altar

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, doświadczony manager. Od ponad 20 lat pełni funkcje związane z zarządzaniem strukturami przedsiębiorstw (firmy produkcyjne, dystrybucyjne, wydawnicze, IT). Przeszedł przez różne szczeble kariery. Był m.in.: prezesem zarządu (Eleo sp. z o.o.), dyrektorem handlowym (Grupa Edukacyjna S.A.), dyrektorem operacyjnym (Nowa Szkoła Sp. z o.o)., menadżerem ds. wdrożeń systemów informatycznych (Gecos Sp. z o.o.). Do jego obowiązków należało m.in. zarządzanie i organizacja pracy pionów logistyki, produkcji, handlu i usług, marketingu. Realizował również zadania związane z reinżynierią procesową, audytami procesowymi firm, zwiększeniem efektywności sprzedaży, procesów biznesowych przedsiębiorstw (obszary handlu, marketingu, produkcji i logistyki) dzięki wykorzystaniu narzędzi informatycznych. Prowadził doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań IT dla firm z różnych branż, projektował narzędzia IT, koordynował i nadzorował wdrożenia systemów klasy ERP, WMS, CRM, ECM w wielu organizacjach.
Od roku związany jest ze spółką Altar - dostawcą autorskich systemów klasy ECM, gdzie odpowiada za współpracę z kluczowymi Klientami firmy i współtworzy strategię rozwoju Altar ECM, systemu przeznaczonego do obsługi procesów biznesowych przedsiębiorstw. Swoją wiedzą dzieli się, uczestnicząc jako prelegent w branżowych konferencjach oraz publikując artykuły poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym dla firm.
Jakub Dąbkowski

NetResearch

Współwłaściciel NetResearch firmy zajmującej się wdrażaniem rozwiązań Big Data, Machine Learning i generacji leadów dla firm internetowych i nie tylko! Doświadczony IT Project Manager, New media ekspert, wykładowca, konsultant i blogger. Absolwent Wydziału Fizyki Teoretycznej na Uniwersytecie Gdańskim.
W trakcie kilkunastoletniej kariery zawodowej z sukcesem zrealizował wiele projektów analitycznych, e-commerce dla serwisów w Polsce i za granica.
Łączy wiedzę programistyczną i technologiczną w obszarze IT z doskonałym rozumieniem insightów konsumenckich oraz specyfiki nowych mediów, przekładając skomplikowane kwestie techniczne na zrozumiały język potrzeb biznesowych, funkcjonalnych i marketingowych. Prowadzi liczne szkolenia z obszaru big data, zarządzania projektami, mediów społecznościowych i marketingu w Internecie.
Przemysław Gamdzyk

Meeting Designer oraz prezes w spółce Evention

Przez lata dziennikarz i redaktor specjalizujący się w obszarze tematycznym ICT w perspektywie biznesowej, technologicznej, organizacyjnej i ludzkiej. Był redaktorem Computerworld. Współpracował z Polityką i Rzeczpospolitą. Później zajął się rozwojem biznesu. Zawsze za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w świecie Internetu czy w formie fizycznych spotkań. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych.
W ciągu kilku lat budował biznes konferencyjny IDG Business Media, był także dyrektorem programów dla kadry kierowniczej w wydawnictwie IDG Poland. Członek Rady Fundacji „Instytut Mikromakro” – ThinkTanku, którego był założycielem. Aktualnie Prezes spółki wyspecjalizowanej w organizacji skutecznych wydarzeń biznesowych. Łącznie blisko 20 letnie doświadczenie w działalności w obszarze mediów rynku teleinformatycznego. Łączy ścisłe wykształcenie i umysł analityczny z szerokim obszarem zainteresowań i wiedzy oraz głębokim szacunkiem dla humanistyki.
Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – uczeń prof. Władysława Turskiego. Ukończył studia podyplomowe „Komunikacja społeczna” organizowane przez Instytut Badań Literackich PAN i Fundację Upowszechniania Nauk. Uczestniczył w szeregu szkoleń i warsztatów, doskonalących kompetencje menedżerskie, umiejętności prowadzenia projektów i sztukę wystąpień publicznych czy wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej i interaktywnych przekazów marketingowych.
Krzysztof Gwardys

Prezes Zarządu firmy doradczej Promity

Architekt korporacyjny. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na rzecz sektora publicznego i prywatnego, w tym 10 lat pracy dla obronności kraju w obszarze złożonych rozwiązań informatycznych i strategicznych programach rządowych. Doradzał w obszarze architektury i portfela projektów m.in. dla Banku DnB Nord, Banku Gospodarstwa Krajowego, DB Schenker, GUS, Ministerstwa Finansów, MON, MSW, PSE Operator, PwC, Straży Granicznej, Telekomunikacji Polskiej, ZUS. Najczęściej pełni rolę Architekta rozumianą zarówno jako twórca rozwiązania (biznesowego, organizacyjnego czy informatycznego), jego reprezentant czy lider.
Janusz Hadryś

OziComp

Swoje pierwsze doświadczenia w IT zdobył zagranicą: w Australii i Kanadzie. Po powrocie do Polski rozpoczął pracę dla IT w Grupie Metro w 1993 r., kiedy firma Makro Cash & Carry pojawiła się w Polsce. Został zatrudniony jako 19. osoba na stanowisku Dyrektora Działu IT, który musiał sam zbudować. Od tego czasu pracował w Grupie Metro przez ponad 20 lat, zmieniając także stanowiska: IT Departament Manager Metro GmbH Dusseldorf i Dyrektor Zarządzający/Członek Zarządu Metro MGI Polska. Towarzyszył Grupie w realizacji wielu projektów informatycznych i wdrożeniach różnych pomysłów na model IT: od całkowitej decentralizacji po totalną centralizację, a od 2011 r. powrotu do większej ilości lokalnych rozwiązań. Prowadził międzynarodowe projekty takie jak: rozdzielenie IT sieci hipermarketów Real, która została kupiona przez Auchan, czy połączenie Makro Habib C&C i Metro Cash and Carry w Pakistanie.
Absolwent University of Technology (Computing Science), Sydney, Australia. Od września 2013 jest Członkiem Zarządu w firmie OziComp Sp. z o.o. W chwili obecnej, jako Interim IT Manager realizuje projekt rozbudowy lokalnego centrum przetwarzania danych w Praktiker.
Robert Jesionek

Redaktor naczelny portalu it-manager.pl

Od ponad 10 lat pracuje jako dziennikarz biznesowy oraz moderator wydarzeń dla kadry zarządzającej, głównie z obszaru IT. Wcześniej był redaktorem naczelnym CIO Magazynu Dyrektorów IT oraz szefem Klubu CIO, zrzeszającego elitę polskich dyrektorów IT. Na początku swej działalności zawodowej w różnych przedsiębiorstwach zajmował się działaniami public relations. Przygotował i poprowadził dziesiątki konferencji i kameralnych spotkań biznesowych, adresowanych głównie do wyższej kadry zarządzającej obszaru IT. Studiował pedagogikę, filozofię i dziennikarstwo.
Andrzej Miciałkiewicz

Findwise
Sales Consultant.

Posiada szerokie doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych rozwiązań technologicznych adresowanych do klienta korporacyjnego. Pracował na czołowych stanowiskach w działach sprzedaży takich firm jak FAST, cXense, Dicom, TOPCALL, ACSYS BSC. Tuż po studiach (informatyce na Uniwersytecie Warszawskim) pracował jako informatyk w firmie Karen, gdzie współtworzył kultowe w latach 90. gry BLOCKOUT i Street Rod.
Łukasz Neuman


Od początku 2014 roku partner zarządzający firmy GoTechnologies zajmującej się doradztwem strategicznych IT, którego celem jest wzrost wartości przedsiębiorstw poprzez wykorzystanie potencjału IT. Do niedawna CIO w firmie KRUK SA. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów MBA na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, organizowane we współpracy z Franklin University Ohio. Od 2001 roku zawodowo związany z Grupą Kapitałową KRUK. Autor platformy windykacyjnej Delfin. Zbudował obszar IT od podstaw. Zrealizował ponad 160 projektów. Odpowiada za m.in. za budowanie strategii IT w Grupie, zarządzanie obszarem IT, współpracę z klientami, rozwój obszaru IT na rynkach zagranicznych, współpracę z partnerami, bezpieczeństwo, administrację i serwis zasobów IT. W latach 2005-2007 wiceprezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. W 2010 roku zdobył dla swojej firmy tytuł Lidera Informatyki. Zdobywca tytułu CIO Roku 2011 r.
Małgorzata Olszewska

Dyrektor Pionu Technologii, Agora

Małgorzata Olszewska pracuje w Agorze od 2007 roku. Początkowo na stanowisku kierownika działu Development Korporacyjny. Wcześniej przez 9 lat była związana zawodowo z UPC Polska, w tym przez ostatnie dwa lata jako kierownik działu Rozwoju Aplikacji.
Studiowała elektronikę na Politechnice Warszawskiej i zarządzanie strategiczne w Wyższej Szkole Zarządzania (Polish Open University), w której uzyskała dyplom MBA.
Remigiusz Orzechowski

prezes zarządu, Hadrone

Partner firmy Valway oraz prezes zarządu spółki Hadrone. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, SGH. Absolwent dwóch kierunków w SGH (Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz Zarządzanie i Marketing) oraz Podyplomowych Studiów SGH Zarządzanie Wartością Firmy. Posiada doświadczenie w zakresie budowy strategii IT, IT Governance oraz planów transformacji IT w dużych polskich przedsiębiorstwach, zdobywane m.in. w Hewlett-Packard Polska Sp z o.o. Pozostałe doświadczenia obejmują pełnienie funkcji menedżerskich (Menedżer ds. rozwoju w przedsiębiorstwie produkcyjnym) oraz kierowanie przedsięwzięciami IT (m.in. Kierownik projektu wdrożenia systemu klasy ERP/MRP). Doświadczony trener w zakresie nowoczesnych metod zażądzania IT ukierunkowanych na budowę wartości przedsiębiorstwa. Posiada certyfikat CGEIT (Certified in the Governance of Enterprise IT), CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), ITIL Foundation oraz Prince2 Foundation.
Kierownik i wykładowca Studiów Podyplomowych SGH Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie. Autor szeregu artykułów i badań przedsiębiorstw poświęconych zastosowaniu technologii informatycznych w zarządzaniu.
Marcin Paprzycki

Instytut Badań Systemowych PAN / SWPS

Ukończył studia magisterskie na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu w roku 1986. Doktorat obronił na Southern Methodist University w Dallas (TX, USA) w roku 1990. Następnie, do roku 2005, pracował na uczelniach w USA.
Habilitację obronił w roku 2008 w Bułgarskiej Akademii Nauk. Od oku 2006 jest pracownikiem naukowym Instytutu Badań Systemowych PAN.
Jego początkowe zainteresowania naukowe to wysokowydajne obliczenia naukowe na komputerach równoległych. Od roku 2001 prowadzi badania dotyczące przede wszystkim tworzenia systemów rozproszonych z wykorzystaniem agentów programowych i semantycznego przetwarzania danych. W wyniku prowadzonych badań był (współ)autorem / (współ)redaktorem ponad 300 publikacji. Był również organizatorem i członkiem komitetów programowych ponad 400 międzynarodowych konferencji. Jest członkiem rad redakcyjnych 15 czasopism.
Paweł Płaszczak

Gridwise

Założył i kieruje rozwojem firmy Gridwise. Wraz z zespołem dostarcza usługi analityki danych, obsługuje bazy danych oraz oprogramowanie Oracle.
Absolwent AGH, początkowo pracował w CERN (Szwajcaria), British Telecommunications (UK) i Argonne National Laboratory (USA). Od roku
2003 już w barwach Gridwise poprowadził kilkaset kontraktów dla korporacji Global 500, konsorcjów naukowych i agencji rządowych w USA, Azji, Polsce i Europie. Autor książki i szeregu artykułów na blog.gridwise.pl
Andrzej Sobczak

dr hab. Profesor Szkoły Głównej Handlowej
(Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką
w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej)

Ekspert z zakresu architektury korporacyjnej/TOGAF oraz strategicznego zarządzania IT. Dyrektor Ośrodka Studiów nad Cyfrowym Państwem. Magister informatyki (Politechnika Łódzka) oraz ekonomii (Uniwersytet Łódzki). Obronił doktorat nt. strategicznego zarządzania IT na SGH, przewód habilitacyjny z architektury korporacyjnej przeprowadził na Wydziale Zarządzania UW. Odbył staże na University of Waterloo (Kanada), University of Stratclyde (Szkocja), University of Manchester (Wielka Brytania), University of York (Wielka Brytania), Trinity College (Irlandia), Center of Health Informatics (Irlandia). Posiada certyfikaty z zakresu analizy i projektowania systemów informatycznych z zastosowaniem języka UML, architektury korporacyjnej (certyfikaty TOGAF 8/9 i ArchiMate), zarządzania usługami IT (ITIL) oraz zarządzania programami (MSP). Odbył szkolenia z zakresu m.in: metodyki RUP, Prince2, zarządzania portfelem projektów, Balance ScoreCard i budowy strategii organizacji. Certyfikowany trener TOGAF. Uczestniczy w pracach The Open Group w obszarze rozwoju TOGAF i języka ArchiMate. Brał udział w projektach realizowanych m. in. dla Ministerstwa Finansów, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, ABB Polska. Redaktor serwisu www.ArchitekturaKorporacyjna.pl.
Marek Stawiński

Enterprise Architecture as a Service (EAaaS) B.V

has over 15 years experience in leading Enterprise Architecture programs.
He was instrumental in building IT Architecture organisation at ABN-AMRO Bank and became the first Director of a new IT Architecture department established in 1999.
in 2000 Marek joined UPC as Director IT Architecture with a mission to develop IT Architecture practice at UPC and till 2013 was leading IT Architecture department and Enterprise Architecture programs as VP Enterprise Architecture.
In his role as Chief Architect Marek actively promoted TMForum standards as a speaker and internally by implementing them at UPC. He introduced as one of the first in Cable industry eTOM and OSS/J standards. Marek was engaged in starting the Cable Interest Group at TMForum and contributed to its growth as Co-Chair of TMForum Cable Initiative Leadership representing European MSOs
Since 2013 Marek is engaged in innovative & disruptive startups in roles as CTO or Advisory Board Member.
in 2014 he founded Enterprise Architecture as a Service (EAaaS) B.V. to build a platform connecting Enterprise Architects in delivering value to startups and enterprises while shaping the future Digital Ecosystem Architecture.
Marek holds one patent and has a master's degree in automatics from the AGH University of Science and Technology in Krakow

Piotr Strzyżewski

Bank BGŻ
Dyrektor Biura Architektury IT.
Grzegorz Stępniak

dyrektor Pionu Informatyki i Telekomunikacji,
Poczta Polska SA

Z wykształcenia inżynier elektronik, przez całe swoje życie zawodowe związany z informatyką. Pracę zawodową rozpoczął jako pracownik Telekomunikacji Polskiej S.A. gdzie przechodził przez kolejne szczeble zarządzania, aż do Dyrektora Departamentu Inwestycji Informatycznych. Po zakończeniu pracy w Telekomunikacji Polskiej S.A. rozpoczął współpracę z Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem S.A. gdzie odpowiadał za zarządzanie systemem łączności trunkingowej. Od 2004 roku do roku 2013 pracował na stanowisku Dyrektora Pionu Informatyki w firmie Gaz-System S.A., gdzie zbudował organizację IT i odpowiadał za jej zarządzanie.
W roku 2008 uzyskał z wyróżnieniem dyplom Master of Business Administration na Uniwersytecie im. A.Koźmińskiego oraz University of Bradford w Wielkiej Brytanii. Jest certyfikowanym ITIL Service Managerem (dla wersji 2 i 3). Posiada również międzynarodowe certyfikaty potwierdzające jego znajomość standardu zarządzania IT zgodnie z ISO 20000.
Christopher Wallström

Head of Information Management, Findwise

Konsultant w obszarze zarządzania informacją, koncentrujący się na obszarze jakości informacji i poprawy efektywności informacji w przedsiębiorstwie. Zajmuje się także kwestiami architektury informacji, tak aby informacja była bardziej dostępna i łatwiejsza do odszukania dzięki dodanie do niej odpowiedniej struktury. Zarządza departamentem Information Management w Findwise.
Prowadzi obecnie duży projekt dla dużego szwedzkiego banku, związany z wprowadzeniem tam architektury informacji i stworzeniem odpowiedniej strategii w tym zakresie, tak aby zbudować odpowiednie ramy cyfrowej obecności banku (nadanie struktury, zwiększenie możliwości ponownego wykorzystania informacji, zmniejszenie ryzyka operacyjnego).
W branży od 15 lat, zajmował się także dziedziną analityki biznesowej, business intelligence, master data management. Był także naukowcem w obszarze zarządzania wiedzą.
Marek Wilczewski

Dyrektor Biura Zarządzania Informacją w Grupie PZU

Związany z PZU od 1999 r. Początkowo jako kierownik zespołu odpowiadającego za rozwój Hurtowni Danych i systemów analitycznych w obszarze informacji zarządczej i finansowej w PZU Życie SA. W latach 2007-2009 z-ca dyrektora Biura Planowania i Kontrolingu PZU Życie SA, następnie dyr. ds. Rozwoju Hurtowni Danych w Biurze Zarządzania Informacją. Od 2011 r. dyrektor Biura Zarządzania Informacją w PZU SA i PZU Życie SA. Był menedżerem licznych projektów biznesowych i technologicznych opartych o Hurtownię Danych m.in. z obszaru Zarządzania Informacją, Data Governance, Business Intelligence, MIS, rachunku kosztów działań ABC, CRM, ERP, Solvency II.
Paweł Wróblewski

Findwise
Regional Manager.

Regional Manager Findwise od chwili wejścia firmy na polski rynek w grudniu 2011 r. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Architekt Systemów Wyszukiwania Informacji w Asseco Poland i kolejne dwa na analogicznym stanowisku w ABG SA. W latach 2002-2005 był Projektantem Oprogramowania dla systemów zarządzania informacją i analizy kryminalnej w firmie ACSYS BSC.
Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych).
Pasjonat technologii wyszukiwania – prowadzi bloga serach po polsku (http://search.blox.pl/) Interesuje się ponadto teologią, filozofią oraz psychologią rozwoju dziecka.
Agnieszka Zdębiak

Fundacja DataSci

Jest projektantem oprogramowania, data scientist i przedsiębiorcą. Od 15 lat jest ekspertem w zakresie baz danych - dla Prokom Software, Asseco Poland i Unizeto Technologies projektowała systemy dla największych polskich firm ubezpieczeniowych i rządu. Agnieszka tworzyła także hurtownie danych dla firm z sektorów telco, bankowości i ubezpieczeń.
Obecnie jest prezesem spółki II4B tworzącej oprogramowanie zintegrowane z Social Media oraz prowadzi firmę BigBit dostarczającą rozwiązań i usług z obszaru BigData.
Dariusz Śpiewak

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Członek Zarządu nadzorujący Pion Operacji i. Eksploatacji Systemów.

Absolwent wydziałów Finansów i Bankowości oraz Informatyki i Ekonometrii Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z zarządzania zasobami IT w Instytucie Informatyki i Automatyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej.
Posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Dysponuje certyfikatami z metodyki zarządzania projektami PRINCE2, budowy architektury korporacyjnej TOGAF 8 oraz zarządzania usługami informatycznymi zgodnie z metodyką ITIL.
W swojej dotychczasowej karierze zawodowej pracował w sektorze bankowym. Posiada bogate doświadczenie w realizacji dużych projektów informatycznych.
W latach 2001-2002 zajmował stanowiska specjalisty ds. produktów bankowości internetowej w Fortis Bank Polska S.A. oraz managera projektów bankowości internetowej w Citibank Handlowy w Warszawie S.A. Następnie przez blisko pięć lat był dyrektorem departamentu w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa odpowiedzialnym za koordynację prac wdrożeniowych systemu informatycznego dopłat dla rolnictwa IACS.
W ramach pracy w Agencji pełnił również funkcję kierownika projektów informatycznych: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Projektu PA2A. Następnie objął stanowisko senior managera w firmie doradczej KPMG Advisory Poland gdzie odpowiadał za zarządzanie projektami informatycznymi w imieniu klientów - m.in był kierownikiem projektu wdrożenia systemu logistycznego w Poczcie Polskiej.
Był prezesem zarządu spółki Post-Tel z grupy Poczty Polskiej, która to spółka realizuje zadania z zakresu usług IT na rzecz Poczty Polskiej.